Μετά την δημιουργία της ομάδας "Ενάντια στα τραμ/τρένα/προαστιακό", με τους ανυπόστατους και παράλογους ισχυρισμούς ότι προκαλούν μποτιλιάρισμα η προτεραιότητα τους, υποβαθμίζουν τι περιοχές που διέρχονται, κτλ, ο δήμαρχος Κερατσινίου-Δραπετσώνας συναντήθηκε με τον πρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και της ΤΡΑΜ και ζήτησε την άμεση αφαίρεση του σχεδιασμού για έλευση τραμ και άμεση ένταξη της περιοχής του στον σχεδιασμό μετρό με τις λαϊκιστικές δικαιολογίες τύπου: "Δεν μπορείτε να αφήνετε την μισή εργατιά των νομών χωρίς μετρό!"
Η εργατιά όμως αυτή, καθώς φαίνεται, πέραν για πέραν μα καθόλου σεμνή και ταπεινή δεν είναι, καθώς θέλει την επιφάνεια του εδάφους ελεύθερη να αλωνίζει με τα καθόλου σεμνά και ταπεινά αυτοκινητάκια και να κάνει τον ιστορικό Πειραιά θάλαμο αερίων.
Ο δήμαρχος συνέχισε με την εξής ρήτρα: Είτε μετρό, είτε ΥΠΟΓΕΙΟ ΤΡΑΜ!
Ο δήμαρχος εξέφρασε έντονο προβληματισμό για την διέλευση επίγειου τραμ από τις περιοχές του καθώς "θα κόψει τις (κατά τα άλλα τέλειες = πανέμορφες, καταπράσινες, πεντακάθαρες, ασφαλείς) γειτονιές στη μέση" ενώ το ίδιο το τραμ το χαρακτήρισε το πιο αργό μέσο σταθερής τροχιάς.
Μάλιστα, είπε ότι δεν μπορείτε να πηγαίνετε το μετρό στην Λυκόβρυση και τη Βούλα (Τι λεεεεειιιιιι;;;;!!!!) και να αφήνετε το Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα!
Λοιπόν, αγαπητέ δήμαρχε, μπορείτε να περιμένετε την επέκταση της γραμμής 1, που έχει σχεδιαστεί να έρθει κατά εκεί... Έως τότε, καλό κουράγιο στα λεωφορεία και τα πνευμόνια σας!
ΥΓ. Και που να σου προτείνει και ο ΟΛΠ... monorail!!!
ΠΗΓΗ: Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας
ΣΧΟΛΙΟ: Η υπερπληθυσμικότητα του Κερατσινίου και του Περάματος, όντως δικαιολογεί την έλευση μετρό και ασφαλώς είμαστε υπέρ, μέσω της υπόγειας επέκτασης της γραμμής 1 προς εκεί. Είμαστε όμως υπέρ και της επέκτασης του τραμ σε Πειραιά (μέσω οδού Τζαβέλλα), Κερατσίνι και Πέραμα, που ο συνδυασμός των δυο αυτών καλύτερων μέσων μαζικής μεταφοράς θα προσφέρει ολοκληρωμένη συγκοινωνιακή κάλυψη. Το μετρό θα αναλάβει τον κορμό της περιοχής και την γρήγορη απομάκρυνση από αυτό με την μεγάλη μεταφορική του ικανότητα και ταχύτητα, ενώ το τραμ, ως συμπληρωματικό, θα υποκαταστήσει τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, εξυπηρετώντας τις παρακείμενες γειτονιές, προσφέροντας τους πράσινο, εξορίζοντας τα αυτοκίνητα και αναδιανέμοντας τον χώρο υπέρ των πολιτών, ολοκληρώνοντας το παζλ μιας ονειρεμένα ονειρικής και βιώσιμης πόλης...